Viser innlegg med etiketten såpebobler. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten såpebobler. Vis alle innlegg

lørdag 8. mai 2010

Helg!

Lillesnupp sover (endelig...), Chenta ligger å sløver på sofaen, gubben og Eiko er på hundeutstilling i Kristiansand å jeg er her! :)


Har nydelig vårvær om dagen! Har vært ute å blåst såpebobler med Nora i dag! DET ER SÅ GØY!! :D Elsker såpebobler!



I løpet av den siste uka så har vi altså henta hund, fått campingvogna hjem og fyllt 28år.. Det sistnevnte har forbigått i stillhet! bittelitt kake på dagen, ut å spise på kvelden, en blomsterbukett og ett par gaver! Thats it! .

I morgen skal jeg gjøre noe fornuftig..... tror jeg..

God natt!