Viser innlegg med etiketten hipp hurra. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten hipp hurra. Vis alle innlegg

søndag 21. mars 2010

Hipp hurra!!


Gratulerer med dagen lille venn!!





Tenk du er nå 1år gammel!! Tiden har gått så fort! Du er ikke lengre min lille baby, men på vei til å bli ei stor jente! Selv om du nok alltid kommer til å være min lille "baby" i hjertet mitt!!


Er så utrolig glad i deg lille-snupp!!


Noen minutter etter at du kom til verden...



Vårt første møte....




Klar til å reise fra sykehuset i alt for store klær....


Stor jente med masse humør!
Ut å prøve de nye klærne i snøen!!


Go' jenta!!
Skal legge ut bilder fra den store dagen så fort jeg får tid!
Ha en nydelig søndag!!