For det er så mange av dem!! *phu*
Om ei lita uke blir det en liten ferie på oss. :D Kommer mer tilbake til det ved en senere anledning!
Fikk hundesenga i dag! Den som jeg vant og som du kunne lese om i forrige innlegg! Den var DIGER!!! Å begge prikkedyra får god plass oppi den! Den er i tillegg supermyk og god!! JEG føler meg utrolig heldig som vant, men hundene føler seg nok ganske så heldige de også for de har ligget å breia seg i senga non-stop siden den kom i hus!!
Skal få lagt ut bilde snarest! I morgen kanskje!? :)
Ellers så er det såvidt begynt å komme julekaker i frysern! Har fått lagd en ladning med de supergode chocolat chip cookies'ene som jeg baker nå og da! Men som regel så blir de på mystisk vis temmelig fort borte!! Så nå har jeg pakka de inn i en boks å lagt de langt nede i frysern! Å håper at de får ligge i fred for søtsugne meg til det blir jul! :)
Nå er det på tide å legge seg... selv om jeg egentlig ikke synes noe om det... er jo ett nattmenneske... å har ganske sterk grad av lakenskrekk...
men må... så god natt..
Viser innlegg med etiketten hundeseng. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten hundeseng. Vis alle innlegg
lørdag 20. november 2010
lørdag 23. oktober 2010
En liten oppdatering!
Det er travle dager nå. Jeg har begynt som webstudent på Noroff, så jeg studerer hver dag! Hjemmefra. Studerer multimediedesign!! Er kjempe gøy så langt! Har såvidt begynt å lære litt om photoshop, å det er virkelig noe jeg bestandig har hatt lyst å lære! Tenk så mange muligheter man har med det programmet!!
Har bare holdt på i to uker nå, men begynner så smått å komme inn i det! Men det er mye igjen!
Ellers så har jeg såvidt begynt å tenke på julegaver! Har kjøpt inn 2stk allerede! Eller egentlig er jeg jo ikke tidlig ute eller no, er jo mange som er nesten ferdige på denne tida... Men det er det samme hvert år, jeg planlegger at jeg skal starte tidlig å så blir det ikke helt som jeg har planlagt likevell.. Men 2 er bedre enn ingenting!
Fikk forresten en meget hyggelig overaskelse i går! For en stund siden så ble jeg med på giwaway hos Vakre hjem og Interiør. De trakk ut masse premier, bland annet en hundeseng fra http://www.alphadog.no/ som var helt nydelig! Å gjett hva! JEG VANT!!! HUNDESENG!!! Jippi!! Til en verdi av 1500kr!! Jeg som aldri vinner noe!!
Vi har snakka om å kjøpe en ny, å hva passer vell bedre da!! http://www.alphadog.no/ har utrolig mye fint i nettbutikken sin! Vell verdt en titt!!
Nei nå er det natta... Skal prøve å bli litt flinkere å oppdatere her nå... lover... :)
Har bare holdt på i to uker nå, men begynner så smått å komme inn i det! Men det er mye igjen!
Ellers så har jeg såvidt begynt å tenke på julegaver! Har kjøpt inn 2stk allerede! Eller egentlig er jeg jo ikke tidlig ute eller no, er jo mange som er nesten ferdige på denne tida... Men det er det samme hvert år, jeg planlegger at jeg skal starte tidlig å så blir det ikke helt som jeg har planlagt likevell.. Men 2 er bedre enn ingenting!
Fikk forresten en meget hyggelig overaskelse i går! For en stund siden så ble jeg med på giwaway hos Vakre hjem og Interiør. De trakk ut masse premier, bland annet en hundeseng fra http://www.alphadog.no/ som var helt nydelig! Å gjett hva! JEG VANT!!! HUNDESENG!!! Jippi!! Til en verdi av 1500kr!! Jeg som aldri vinner noe!!
Vi har snakka om å kjøpe en ny, å hva passer vell bedre da!! http://www.alphadog.no/ har utrolig mye fint i nettbutikken sin! Vell verdt en titt!!
Nei nå er det natta... Skal prøve å bli litt flinkere å oppdatere her nå... lover... :)
Etiketter:
alphadog,
hundeseng,
webstudent
Abonner på:
Innlegg (Atom)
