Viser innlegg med etiketten julefeiring. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten julefeiring. Vis alle innlegg

mandag 3. januar 2011

Godt nytt år! En oppdatering igjen..



Ja da var tjue-elleve i gang å jeg må jo benytte dette første innlegget i år til å ønske alle ett
Godt Nytt År!!


Jula gikk som planlagt her i hus! Var ikke SÅ mye å planlegge i år, men vi har hatt det koselig! Det har bare vært min lille familie i år, å på julaften var mammaen min sammen med oss.

Nora har hatt en liten pakkekalender gående i desember... noe som viste seg å ikke være så veldig lurt.. Hun mente derfor det var helt i orden å begynne å pakke opp alle gavene under juletreet da hun sto opp på julaften... Det var jo PAKKER!! TIL HENNE!! håhå, kan tro vi hadde litt av ett liv med å få henne til å la de ligge ifred... Det tok 17minutter fra hun inntok stua, til hun hadde klart å grabbe til seg den første pakken å flærra av papiret! Jeg fikk teipa den sammen igjen da.. Å heldigvis ble det men den ene pakken!



Hun fikk jo åpne en pakke utpå dagen, så hun hadde noe å konsentrere seg om.. men siden hun fort blir lei ting så var ikke den så veldig spennende så veldig lenge... :P


Etter at middagen var inntatt så fikk vi besøk av selveste nissen!! Søte Nora finnes ikke redd han, så Nissen fikk til og med en klem da han skulle dra!! Å hun snakka ikke om annet enn Nissen i lang tid etterpå!




Nora fikk HEST i julegave hun! :) En gyngende enn da! Men den ble en stor hitt! Den lager lyd, å så beveger den munnen! Fantastisk morsomt!


Hun fikk seg også en fin liten ROSA prinsessestol!!


I tillegg til dette så fikk hun mye andre leker og litt klær! Av leker fikk hun knotte-puslespill, syngende Hoppsi-Deisi, Dansende bamse, drømmehagen bok, en slags "dansematte" bare at den er med tall og farger og lys, en liten dukkevogn i tre.. ja det var det jeg kom på i farten..

Av klær så fikk hun mye ull! Det hadde vi ønsket til henne, så det var helt supert! :)

Jeg er strålende fornøyd etter at jeg har fått masse av det jeg ønsket meg! Både fotostativ, elektrisk tannbørste, Regines bok, krakk til kjøkkenet så jeg rekker opp i skapene :P pluss masse mer! En super jul på gavefronten med andre ord! :D

Nyttårsaften ble ikke feiret med annet enn kalkunmiddag her hos oss. På kvelden så jeg film, å så titta jeg å Nora på rakettene fra vinduet! Stille og rolig! Helt perfekt! :)

Nå skal det lages litt middag snart! Så jeg får skrive mer neste gang!

Ha en strålende første uke i januar!



onsdag 13. januar 2010

Nytt år og nye muligheter!


Da var altså 2010 i gang!


Jeg er begynt å jobbe igjen, å fikk vært to dager på jobb før jeg ble innlagt på revmatismesykehuset til utredning! Er utskrevet derifra nå! Men med diagnosen leddgikt! Blir fulgt opp framover og flere undersøkelser skal gjøres! Det er sett noe i ryggen som kan tyde på en bechterew-lignende sykdom... så får vi bare se hva de finner ut! Så nå er jeg litt redusert etter en injeksjon i kneet å er sykemeldt ut uka!




Snøen som kom før jul ligger enda! Hadde jo håpet på en litt kortere vinter enn som så! Men men, det er nydelig vær med sol fra blå himmel så skal vell ikke klage...

Julefeiringen her i huset var meget vellykket om jeg får si det selv! Var kjempe masse pakker under treet, masse god mat, godt selskap og super snill Nora! :) Fikk meg til og med symaskin jeg!! :D Er MEGET fornøyd!

Slenger med litt bilder av Noras første jul! Ha ei fortsatt fin uke!!

Nora er fanga av gavepapiret!!