Er lenge siden jeg har vært så slakk og trøtt! Har begynt på ny medisin for "gikta" så mulig det er en av bivirkningene.. bortsett fra at jeg føler jeg litt utmatta så er de værste bivirkningene jeg har fått, hodepine den dagen jeg tar medisinen og dagen etter, og bittelitt kvalm! Men det går fort over! Så jeg skal ikke klage egentlig! Synes dette går overaskende bra jeg!! :) En av de "positive" bivirkningene jeg har fått er nedsatt matlyst! Å siden jeg har litt å ta av, så er jeg ikke leimeg for det! :P
I dag har vi spist taco til middag, nå ligger mannen på sofaen å sover, Nora står klistra til barnetv, Chenta ligger i senga si, Eiko ligger som ett slakt på sofaen å jeg sitter her å gjesper... er det rart man blir slakk når alle sover rundt meg??
Vi holder nå på å klargjøre campingvogna til vi setter ut på vår første tur med den på onsdag! Blir gøy å få testa den på tur! Da skal vi altså på hundeutstilling på Gjøvik! Blir kjekt å treffe alle hundene og de hyggelige folkene igjen! :)
Ha en fortsatt fin pinsehelg!
Viser innlegg med etiketten bivirkning. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten bivirkning. Vis alle innlegg
lørdag 22. mai 2010
Abonner på:
Innlegg (Atom)
