Viser innlegg med etiketten langhelg. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten langhelg. Vis alle innlegg

fredag 14. mai 2010

ÆÆÆÆÆÆ!!

Nå synes jeg jaggu at 17.mai kommer litt brått på her altså!!
Plutselig er det jo fredag, å så må man på butikken for å handle til "langhelga"!! Jeg HATER å handle på fredager generelt, men så er det tydeligvis noen (les: mange) som tror 3.verdenskrig starter iløpet av helga så de må handle ALT for mye mat, drikke, toalettpapir osv!! (OBS har tilbud på toalettpapir om du kjøper masse!! :P )
MEn ihvertfall så fikk vi nå handla litt, men selvfølgelig så har vi jo alltids glemt noe som man må ut å få tak i i morgen! Typisk!
Her hjemme så var jeg inne på yr.no og storm.no for å sjekke været på 17.mai... det er meldt overskyet, 9 grader og kanskje litt regn tidlig på dagen.... hm.. enn hvis det ikke blir grillvær?? Hva gjør vi da? Kanskje vi må ut å handle en "backup" middag til nasjonaldagen... Usj... er kanskje ikke noe bedre enn alle tullingene på butikkene i dag likevell...
Ha en fiiin helg allesammen!