Viser innlegg med etiketten Påskeferie. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Påskeferie. Vis alle innlegg

onsdag 14. april 2010

Jadda jadda

Det kommer nytt innlegg nå! :P
Har vært så utrolig deilig vær de siste dagene, at jeg har tilbrakt minimalt med tid innendørs!


Har jo blitt vår jo!! Å med våren kom overskuddet og energien!! Vet det er mange mange som føler seg litt ekstra pigg nå om dagen!!

Siden sist har lille-snupp (aka Nora) vært på 1års kontroll! Hun var 1år og 2 uker for å være pinlig korrekt! Å de vitale målene var: 73cm lang, 9430gram og 45,3cm rundt hodet! Helt "perfekt" med andre ord! Hun fikk vaksina også! Å det gikk bare bra! Litt gråt på andre stikket, men det gikk veldig fort over! Formen var fin etterpå! Litt slapp på kvelden bare, men ingen feber!


I dag derimot har hun fått litt feber, uten sammenligning forøvrig! Tror det er den fjerde jekselen som vil opp nå! Er ihvertfall masse sikkel og snørr!

I påska var vi på østlandet! Det var kjempe koselig! Å ekstra kjekt var det å treffe den gravide svigersøsteren og "lille" go gutten til tante! (som i grunn ikke er så liten lengre....6år jo!!)

Nora fikk treffe oldefaren og farmoren sin! Noe jeg tror ble satt veldig stor pris på!


"Må jo studere brillene til oldefar skikkelig... "


Fikk oss en liten tur på tivoli også!! Å lille-snupp fikk kjøre karusell for første gang!! Sammen med begge fetterene sine som passet godt på!


Ride ranke på Onkels rygg!!


"Hva gjør dere??"

Hoppe med Tante er GØY!!