Viser innlegg med etiketten snø. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten snø. Vis alle innlegg

torsdag 25. februar 2010

Klage vedr. flytting!

Jeg vil med dette legge inn en klage til den det måtte gjelde!!

Da vi bestemte oss for å flytte til Haugesund for 1 1/2 år siden, så ble vi lovt MAX 14 dager til 3 uker med vinter! Jeg tror vi alle kan være enige i at det er så langt fra virkeligheten som vi kan komme!

For ei lita uke siden var veiene bare, sola skinnte fra blå himmel og jeg var i påske modus med drømmer om en snarlig vår og sommer! Men neida! I natt begynte det virkelig å lave ned, å det har det fortsatt med i hele dag!! Nå ser jeg meg nødt til å sette ned foten og si at NOK ER NOK!!!



VI VIL IKKE HA MERE SNØ!!!!!




For å oppdatere, de som måtte lese det jeg skriver, på andre områder så følg med her:

Uka begynte med ett "slag" i ansiktet, da jeg til min store skrekk fikk vite at tannlegen "min" som jeg er ekstremt fornøyd med skal slutte!! Typisk min flaks nok en gang! Når jeg endelig har funnet en jeg tør å gå til!!


Den siste uka har Adrian vært her på vinterferie! I dag var vi å bowla, og spiste en "bedre middag" på mc donalds!! :P Var kjempekoselig, å jeg er ytterst fornøyd med at jeg ikke kom på siste plass i noen av de to seriene vi bowla! Hah!!


Jeg jobber for fult om dagen, men denne uka har jeg hatt både tirsdagen og i dag, torsdag, fri! Nå er det bare fredag og 5 timer jobb på lørdag, så er det helg!! :D

Forrige helg var vi på byen! Ikke en alt for vellykka tur i og med at jeg har ALDRI (å jeg tuller ikke) har vært SÅ fyllesyk dagen derpå!! Jeg tuller heller ikke når jeg sier at det kommer til å bli leeeeeeeenge til jeg skal drikke igjen! Å når den tid kommer så gidder jeg faktisk ikke bevege meg ned til byen! Er MYE koseligere på fest hjemme hos folk! :)


jaja, det får holde for denne gang! Avslutter med bilder av lille-snupp igjen som vanlig!! :) Å en link til innslaget på tv haugaland hvor de viste fra baysvømminga som Nora er med på! Nora og pappaen er å bader i dette innslaget! :) <3 href="http://www.tvhaugaland.no/node/1274">http://www.tvhaugaland.no/node/1274





søndag 20. desember 2009

Oppdateringer!!

Ja da har jeg tid å skrible litt her igjen! Er mye å henge fingrene i om dagen!

Men nå har jeg altså fått undervannsbildet av Nora! Sånn ble det:




Ellers så har det altså kommet 1/2-1 meter snø ute!!! IIIIIIK!!! Jeg er IKKE fan av mye snø!! Ok jeg skal innrømme at det er kos å sitte inne å titte ut på snødekte trær! Men må jeg ut så foretrekker jeg at det er snøfritt og helst noen varmegrader!! Akkurat nå ser det slik ut når jeg titter ut av vinduet:



Vet ikke om det er noen som husker at jeg hadde ett prosjekt med ett speil kjøpt på fretex? Ihvertfall så ble resultatet slik:
Speilet skal Nora ha på sitt rom når det engang blir klart... skal bare, skal bare.....

Adrian kommer på julebesøk i morgen! Han blir helt til 5.januar! Gøy for Nora OG Adrian at han er med på hennes første julaften! Er ett fint minne for oss alle!

Nora kryper rundt i stua nå i full fart! Å i morgen er hun hele 9mnd!! Store jenta!! Skrytebilder følger: