Viser innlegg med etiketten Chenta. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Chenta. Vis alle innlegg

søndag 19. september 2010

Travle dager!



Ja det går unna her i Haugesund. Hundeutstillinger, filmfestival, studie-planlegging, reising, hverdagsliv, NORA TID!!


Dette bildet er tatt av Ronald da han var å gikk tur på Steinsfjellet.


Filmfestivalen er jo forlengst over, ett år til neste gang! Gleder meg allerede! Så MYE bra film!

Vi har vært på hundeutstillinger på Karmøy, i Nesbyen, Stavanger og Bergen! I slutten av oktober er det årets siste på Stord! Hadde tenkt å stille Chenta, men da vi fant ut at det blir tysk dommer der, så dropper vi det! :) Vi var i Bergen i går, å det ble en HP på Eiko-gutten! Fornøyd med det!
Jeg skal begynne å studere den 12.oktober! Da blir jeg webstudent!! Skal studere Multimediadesign! Gleder meg veldig til å komme igang med det! Alle bøkene er bestilt, bare programvare igjen å kjøpe!


Har vært på dagstur til Bergen sammen med min Tante L. Vi var på Live Show med Lisa Williams! SUPERGØY!!! Å utrolig fasinerende!



På onsdag i forrige uke var jeg å Nora på Metro Lekeland for første gang! Det var en STOR hitt!! Frister veldig til gjentakelse! Både jeg og Nora hadde det max gøy! Nora var helt utslitt etterpå å sovna i handlevogna da vi skulle handle før vi dro hjem!


Ballbingen var en av favorittene! Hun måtte hele tiden tilbake dit! Herlige jenta mi!






Den 6.oktober reiser jeg å Nora til oslo en tur. Skal være borte til den 10.oktober. Skal overnatte i Moss hos min kjære bror å hans nydelige familie, men blir ihvertfall en dagstur inn til oslo for å treffe Marsjentene! Gleder oss masse til å treffe disse søte damene å deres nydelige barn! Føler jo at jeg kjenner dem, så blir fint å se de i levende live! Det blir også Noras første fly tur! Heldigvis er turen kort, bare 50 minutter, så det går sikkert fint!


onsdag 23. juni 2010

Er på tur!!

Ja da var det endelig litt ferie på oss! Har ikke vært på ferie på lenge, så skal nyte det for alt det er verdt! Akkurat nå befinner vi oss i trondheim! Har fått truffet våre goooode venner og Nora sine gudforeldre, Elisabeth og Vidar! SÅ kos å endelig treffe dem igjen!! Å så har vi i dag vært å truffet min svigerinne å mine to nevøer! For noen herlige gutter altså!!
Helga som var tilbrakte vi på oppdal! Var der pga hundeutstilling, å det gikk ganske så bra egentlig! Dalnews Ekkora Eiko ble BIR valp (best i rasen) og så ble han da BIG2 2.best i gruppa!! Men han var kun påmeldt 1 av dagene! Mens storesnupp, Dalnews Csak Chenta, fikk blått begge dagene.... dumme dommeren som ikke så potensialet hennes!! Heheh! Det er bestandig sånn når det ikke går så bra på utatilling, at man finner noe galt med dommeren!
Vi hadde tenkt oss en tur til mine hjemmelige trakter iløpet av turen, men siden det er meldt superdårlig vær nordpå framover så er vi millimetere ifra å vende nesa sørover mot Moss istedet for nordover når vi drar fra trondheim! Har en nyfødt liten nevø å treffe der nede, så det er ikke så dumt å dra dit i stedet!!
I dag har vi vært en tur på martnan her i trondheim, å det endte jammen med at vi dro fra byen med ny mobil til mannen og ny liten snerten mini-pc fra samsung til a mor! :D så det må man jo bare rope hurra for!! Synes selv vi gjorde en meget god deal da vi kjøpte mobil og pc for 2kr!! Kun binding på telefonen i ett år, ingenting på pc'en!!
Nei nå får jeg avslutte her, har desverre ingen bilder på denne nye pc'en så dette blir ett bildeløst blogg-innlegg! Ha en fin st.hans feiring!!

lørdag 6. februar 2010

Sykemeldt...

Det har jeg da vært siden mandag, å til uka er jeg tilbake i arbeid igjen! Jeg ble sykemeldt for ei uke siden pga ett kne på størrelse med en håndball! Måtte inn på revmatismesykehuset for å tappe det og for å få en injeksjon med kortison! Det var vondt som f***, men er mye bedre nå! Fikk litt kortison i den ene albuen også!







Uka har jeg bare brukt til å slappe mest mulig av, ikke belaste verken fot eller arm for mye og til å kose meg mest mulig med lille-snupp! Det har blitt ei uke med masse kos å mye leking på gulvet!





I dag tok jeg å Nora oss en tur til byen for å treffe mamma. Godt å komme seg litt ut også! Se litt andre ting enn husets fire vegger! Nora var kjempe trøtt på vei hjem å øynene hennes gled igjen akkurat idet bilen stansa uttafor her hjemme! Så da fikk jeg bært henne inn, bytta på henne å lagt henne i senga si! 30 sekunder senere sov hun!



Chenta, aka Store-snupp, har fått løpetid... typisk.. siden vi skal på utstilling med henne neste helg! Men men, vi får gjøre det beste utav det! Utstilles det skal hun ihvertfall!! :)





Jeg håper snøen snart forsvinner å vi kan få VÅR!! Jeg vil ha grønt gress i hagen å tulipaner!!





Ha ei fortsatt fin helg da!!