Jo SØVN var det visst!!
Snuppa starta dagen i dag kl 0610!! DET er litt vell tidlig spør du meg... Skal finne senga nå straks når hun skal ha sin første lur....
Ronald sto opp sammen med oss han!! Meeen... så gikk han å la seg igjen for en times tid siden.... DET er juks!! :p
Blæ!!
lørdag 8. august 2009
torsdag 6. august 2009
Nok ett prosjekt avsluttet!!
Jeg kan hvis jeg vil!! ;)
I går kveld fikk jeg laga ferdig bildet til Noras rom! Pappaen er jo ihuga fotball fan, og da spesielt Vålerenga! Så når Nora får ting og klær med vif logo på så vil jo han gjerne ta vare på disse tingene i framtiden! Så når vi fikk noen kule smekker fra svigermor så foreslo jeg å ramme en av dem inn! Og som sagt så gjort!
Her er resultatet!!
onsdag 5. august 2009
Hjem kjære hjem!!
Da var vi tilbake fra hundeutstilling i Nesbyen!
Blå sløyfe på lørdagen, men på søndagen ble det 3.beste tispe med HP(hederspremie)!! Dette var i unghundklassen! :) Er kjempe fornøyd! Ny rosett på veggen!!
Skal få lagt inn litt bilder og sånn, men må bare få summa meg til å legge de inn på pc'en... Holder på å scrappe bilde til rommet til snuppa, så må gjøre meg ferdig med det først!!
Blå sløyfe på lørdagen, men på søndagen ble det 3.beste tispe med HP(hederspremie)!! Dette var i unghundklassen! :) Er kjempe fornøyd! Ny rosett på veggen!!
Skal få lagt inn litt bilder og sånn, men må bare få summa meg til å legge de inn på pc'en... Holder på å scrappe bilde til rommet til snuppa, så må gjøre meg ferdig med det først!!
tirsdag 28. juli 2009
Hundeutstilling
På torsdag reiser vi til Nesbyen for å være med på hundeutstilling! Vi var først forberedt på å overnatte i telt siden alle campinghytter var booket for leeeenge siden! MEN heldigvis så var de så snille å skrive opp navn og telefonnr vårt på NAF campingen i Nesbyen (sjong camping) og ringte oss opp da de fikk en avbestilling!! Jippi!! Så da får vi overnatte i hytte!!
Jeg har begynt å skrive opp liste over det vi trenger med oss når vi skal dra! Vi blir borte i 4dager! Så det er ikke SÅ lenge, men det blir litt å ha med til snuppa vår da!! Siden vi nå har Nora som gjør at vi må ha med barnevogn og etc så har vi bestemt oss for å kjøre med henger! Vi har jo Mercedes Stasjonsvogn, men det blir ikke plass til alt! Så nå får vi med oss barnevogn, hundebur, campingstoler og div andre ting!
Kjenner jeg gleder meg masse til helga! Ikke pga selve utstillinga, men godt å komme seg litt vekk og oppleve litt andre ting! Å så får vi treffe igjen Ås-gjengen igjen! (oppdretterne til Chenta)
Jeg har begynt å skrive opp liste over det vi trenger med oss når vi skal dra! Vi blir borte i 4dager! Så det er ikke SÅ lenge, men det blir litt å ha med til snuppa vår da!! Siden vi nå har Nora som gjør at vi må ha med barnevogn og etc så har vi bestemt oss for å kjøre med henger! Vi har jo Mercedes Stasjonsvogn, men det blir ikke plass til alt! Så nå får vi med oss barnevogn, hundebur, campingstoler og div andre ting!
Kjenner jeg gleder meg masse til helga! Ikke pga selve utstillinga, men godt å komme seg litt vekk og oppleve litt andre ting! Å så får vi treffe igjen Ås-gjengen igjen! (oppdretterne til Chenta)
Abonner på:
Innlegg (Atom)
