søndag 9. august 2009

Oisann...

Ble plutselig litt "lost" i digital scrappbooking her jeg nå....



Disse har jeg laga i kveld...




Er ikke så avansert da, men det kommer seg vell... :)

lørdag 8. august 2009

Jeg trenger sånn dærre.... hva er det nå det heter igjen...?

Jo SØVN var det visst!!

Snuppa starta dagen i dag kl 0610!! DET er litt vell tidlig spør du meg... Skal finne senga nå straks når hun skal ha sin første lur....

Ronald sto opp sammen med oss han!! Meeen... så gikk han å la seg igjen for en times tid siden.... DET er juks!! :p

Blæ!!

torsdag 6. august 2009

Nok ett prosjekt avsluttet!!

Jeg kan hvis jeg vil!! ;)


I går kveld fikk jeg laga ferdig bildet til Noras rom! Pappaen er jo ihuga fotball fan, og da spesielt Vålerenga! Så når Nora får ting og klær med vif logo på så vil jo han gjerne ta vare på disse tingene i framtiden! Så når vi fikk noen kule smekker fra svigermor så foreslo jeg å ramme en av dem inn! Og som sagt så gjort!


Her er resultatet!!

Er kanskje ikke så lett å se, men det står da; 50%mamma, 50% pappa, 100% vålerenga. på smekken!

onsdag 5. august 2009

Hjem kjære hjem!!

Da var vi tilbake fra hundeutstilling i Nesbyen!

Blå sløyfe på lørdagen, men på søndagen ble det 3.beste tispe med HP(hederspremie)!! Dette var i unghundklassen! :) Er kjempe fornøyd! Ny rosett på veggen!!

Skal få lagt inn litt bilder og sånn, men må bare få summa meg til å legge de inn på pc'en... Holder på å scrappe bilde til rommet til snuppa, så må gjøre meg ferdig med det først!!