torsdag 13. august 2009

Ja snart er det helg!!! :)

Her kommer litt bilder fra turen vår i Haraldsvang Naturpark! Vi går ofte tur der både med hunden, eller hele familien! Er koselig å mate fuglene der... Ble noen koselige bilder syns jeg...





Nora tar livet med ro mens hun titter på alle fuglene!



Jeg gleder meg til helga! Ikke fordi det skjer no spesielt! Men er liksom litt deilig når helga kommer!
Jeg er flink å lage middag vær dag hele uka, så på fredagen er det mækker'n tur på a mor!! :) Er skada av å ha bodd i finnmark hvor vi ikke har slike fasjonable restauranter! :) Så jeg er litt over gjennomsnittet glad i mc donalds mat kan man si....



Ellers i helga så er det ikke planlagt noe annet... bare slappe av å kose oss sammen hjemme hele gjengen! Er hvist ikke meldt noe kjempe vær heller, så det blir vell bare inne aktiviteter! Kanskje jeg får gjort noe fornuftig.... :)










I fare for å virke litt blond nå.. Jeg var faktisk ikke klar over at svaner hadde SÅ lange bein.... (!)
Jeg vil til mitt forsvar si at vi har ikke svaner i finnmark!! :P Og de gangene jeg har sett svaner ellers så har de svømt fredelig rundt på ett vann!

dette bildet er de innpåslitene gjessene!! De er her på vei bort da det var tomt for mat! :)

onsdag 12. august 2009

sliten mamma i dag....

I dag har denne mammaen en slitsom dag... Snuppa våkna ikke no tidligere enn vanlig, heldigvis, men hun har vært veeeeeldig krevende.... Tror faktisk dette er første gangen at jeg har tenkt at jeg skulle ønske jeg fikk en time eller to HELT for meg selv!



Lille Nora er nemlig en skikkelig mammadalt!! Av dimensjoner!! Har egentlig tenkt at det var litt koselig jeg... Men når jeg skal vaske flasker, henge opp klær, lage middag OG samtidig vise henne oppmerksomhet hele tiden så ble det litt mye altså!





Hun ligger jo ofte på lekematta, men så snur hun seg fort over på magen! Det går fint å ligge sånn i sånn ca 45sekunder å så begynner vrælet!! Hun får nemlig ikke til å snu seg tilbake på ryggen!! Å DA skal du se ei lita snuppe med temperament!! (hvem er det hun har arva det av??)


Jeg forsøkte å sette henne i vippestolen, gikk bra en stund det også... Men når jeg snudde ryggen til for å fortsette på middagen så kom det berømte vrælet igjen!


jaja, søt er hun uansett!! Min nydelige lille skatt!! Så jeg slenger ut litt skrytebilder!!

Ser jo nå at dette innlegget kan oppfattes litt vell negativt! Men innimellom er det vell lov å bli litt sliten? Hun er jo helt hærlig alle de andre dagene!! :)

mandag 10. august 2009

Stakkar liten...

babyelefanen falt ned i ett hull!! Fikk helt vondt jeg... Men så gikk det jo bra da!! Men huff... han gråter jo!!

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=566287

Mandags morgen....

Starta klokka syv i dag! Frokost på snuppa i senga vår.. Prøvde å lure henne til å sove en time eller to til, men neida!! :)

Så da var det bare å stå opp! La henne på dyna si på badegulvet mens jeg tok meg en dusj! Å hun er kjempe snill å lar mamma dusje uten å protestere! :)

Mannen har dratt ut å vi er alene noen timer i dag! Snuppa har akkurat våkna fra sin første lur for dagen. Den ble jammen kort! Knappe 45minutter bare! Så nå ligger hun på lekematta på gulvet å kaver! La ett speil ved siden av henne å nå har hun snudd seg på magen å ligger å studerer seg selv! Hun er så flink!! Men hun blir fort lei av å ligge på magen da... Å når hun har fått nok så vet hun å si ifra!!

Har forresten bestillt meg den berømte rockeringen!! Håper den kommer i posten snart!! Nå skal magen strammes inn!! :)


Legger inn den siste lo'en jeg lagde i går kveld!