tirsdag 8. september 2009

Ny baby i hus!!

Ja i natt forsvant feberen å i dag har Nora vært som en ny baby!!
Er SÅ letta nå! Føltes jo rett og slett ut som om man var syk selv!! Natt og dag gikk i ett med snørr og tårer og selvfølgelig den dumme feberen!!
Så i dag har jeg vært ute å handla uten mann og barn! Har vært flink å handla inn middag fram til langt ut i neste uke!! Å siden jeg var så flink fikk jeg belønning underveis i form av en aldeles nydelig sjokolade jeg fant i hylla på spar!! Melkedrøm!! mmmmm!
Å i min søken etter bilde av vidunderet så fant jeg ikke det jeg lette etter, men maaaaange andre blogger hvor denne nydelige saken blir nevnt!! hihi!
Det skal sies at jeg kjøpte den med yoghurt og bringebær! Nammenam!! De hadde en med karamell og nøtter også, men jeg gikk altså for førstnevnte!!
Da jeg kom hjem etter fire butikker og to klokketimer så kom mammaen min på en liten visitt! Men hun dro hjem da hotel cæsar begynte! Hun kjenner sin besøkelsestid å VET at hun ikke kan forstyrre oss mitt i favoritt programet!!
Snuppa ble lagt i åtte tiden, å sovna uventa kjapt! Er jo slitsomt å være syk så hun var nok sliten! Da jeg kom ned var det bare å hive seg rundt å lage pizza! Igjen... (litt flau...)
Men godt ble det å nå sitter vi fornøyde og mette å venter på at Harpers Island skal begynne! Noe det gjør om minutter!!
Så derfor må jeg nå avslutte god tv-slave som jeg er!!
Ha en nydelig aften godtfolk!!

søndag 6. september 2009

kjedelig søndag....

Er det en regel at søndager skal være så kjedelig??! Synes det er mistenkelig mange søndager som faller i kjedelig-kategorien!!
Har ikke vært noe spennende som har hendt i dag.
Sto opp like tidlig som i går! La oss igjen, å sov ganske lenge... Men siden min lille snuppe er blitt forkjøla, så har hun vært litt trøtt i dag hun også!

Jeg har gått tur med vovven i formiddag siden mannen er syk..
Har laga kjedelig, men GOD, pølselapskaus til middag i dag! Det er liksom den faste søndagsmiddagen her i huset!
Har ellers bare sittet å surfa på nettet og sett tv...

Å etter at jeg fikk lagt henne så har jeg vært oppe å målt tempen og gitt henne nesedråper sikker ørten ganger!! Nå skriker hun igjen, så må stikke!

Ha en flott kveld!!

fredag 4. september 2009

Endelig titta sola fram!!

I dag våkna vi opp til nydelig vær!! Eller jeg sto opp med Nora kl 6 i dag tidlig å da var det ikke så mye til vær enda! Men det kom seg veeeldig ettersom timene gikk!


Har ikke bedrevet dagen med så mye da, siden jeg fortsatt er litt syk, men fikk dratt med meg mannen å snuppa på mækkern! Det ble dagens middag!

Har lekt meg litt med photoscape igjen.... Ikke så avansert...

Ha ei herlig helg!!

onsdag 2. september 2009

er litt sylta...

Siden mandag har jeg vært syyyyyk! Er nesten like syk som mannen blir når han blir syk, bare at jeg er det faktisk på ordentlig! :P Så har vært flink å holdt meg innendørs! Har kun vært ute for å komme meg i vaskekjelleren en gang! Litt dårlig å bare ha vaska en maskin med klær siden mandag... Men er man syk så er man syk!


Har litt dårlig samvittighet for at ikke snuppa har fått en eneste trilletur siden søndagen... Men hun skal få mange og lange turer når mammaen er frisk!!

Ellers så manna jeg meg opp til å lage hjemmelaga pizza i dag! Gikk fort da siden jeg bruker NÅ pizzabunn fra tine! Så slipper jo å lage deig! Hater deiger... Er jo SÅ klissete!!
Men uansett så har jeg veeeldig lyst på kanelboller i kveld.... kaaaaanskje jeg har gjær? hm... må kanskje ta meg to paracet å komme meg på kjøkkenet å bake... mmmmm ferske kanelboller hørtes veldig fristende ut? Er egentlig ikke så glad i tørr gjær da... får det liksom ikke helt til..
Forresten så kom boka mi i posten i dag!!!
Er blitt litt hekta på en sånn serie, type kiosk literatur! Novemberbarn heter den. Å ja, jeg abonerer på den... så i dag kom bok nr 7 i posten!!! Jippi! Så i kveld når jeg kryper under dyna så blir jeg nok liggende våken en god stund å bare lese!! Er så vanskelig å legge den fra seg... å så er det SÅ lenge til neste bok!!
Ha en fortsatt fin kveld...