lørdag 17. oktober 2009

lørdag, mc donalds og tur!

Ja da er lørdagen snart over, å i dag har gått utrolig fort egentlig! Godt er egentlig det! Å nå bare gleder jeg meg til å snart finne senga!

Er alene i heimen nå, å da er det ikke mye tid til å sitte på rompa før ungen er i seng! :) Å veeeldig vanskelig å komme seg i seng i tide!! Men jeg er på tur nå snart! HELT sant!!

Har vært en tur på Amanda å handla og spist på mc donalds! Etterpå tok jeg mamma med meg hjem så hun kunne oppholde Nora litt mens jeg fikk satt på en vaskemaskin og vaska litt kopper! Etterpå gikk vi tur i Haraldsvangen! Chenta måtte jo få dagens tur!

Merker veeeeldig godt at jeg har vært mye på beina i dag, for NÅ verker det!!
Har bare slappa av å sett tv i kveld! Har tent masse stearinlys å sett "skal vi danse" bl.a.

Håper på finvær i morgen også, så vi får oss en tur på lekeplassen igjen! Nora elsker å huske!! Slenger ut noen bilder av turen på lekeplassen på torsdagen!




OK! Jeg har ikke vært i nærheten av en rutsjebane siden jeg var 10 år tror jeg!! Så teknikken sitter ikke helt enda!! Men vi har mange år med leking foran oss så jeg kommer sterkere tilbake!!




torsdag 15. oktober 2009

Torsdag...

I dag har jeg vært på møbelringen å kjøpt meg kiste!!! Det var litt av ett røverkjøp, da den var satt ned fra 2199 til 598!! Så da måtte jeg dra avgårde i dag så jeg var der når de åpna!




Er den ikke fin? Jeg er ihvertfall veldig fornøyd!! Trenger litt oppbevaringsplass nå som snuppa er blitt SÅ aktiv at vi må rydde bort ting fra gulvet!


Etter at jeg kom hjem så støvsugde jeg stua å vaska kjøkkenet!! Fikk vaska alle skapene utenpå. Er litt imponert over all energien i dag må jeg si!! :P


På fredag reiser min kjære mann til Ipswich! Han blir borte i 6 dager å jeg, fotballenka, blir hjemme med barn og hund!


Forresten! Slenger med ett bilde av Nora å storebroren Adrian! Se så fine de er!!
Vi gleder oss til du kommer å feirer jul sammen med oss, Adrian!!

søndag 11. oktober 2009

Nok en uke forbi!!

Da var det søndag igjen!!
Har ikke fått vært så aktiv her den siste uken. Har vært så mye annet å konsentrere seg om!

I dag har jeg blitt forkjøla! Æsj jeg håper ikke Nora blir smitta! Var SÅ slitsomt da hun var syk sist!!

Ellers så har jeg funnet ett gammelt halvferdig broderi i kjellern som jeg har satt meg som mål å bli ferdig med til jul!! :P Mannen holdt på å le seg skakk da han så meg sitte å plundre med det i går!! Er det ingen som har trua på meg??? :) Jeg skal nok vise dere!!

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen!!

søndag 4. oktober 2009

Høst søndag!

Nora fikk en halv banan i hendene! Hun måtte studere den litt da.. Hva ER dette Mamma??



I dag hadde vi egentlig planer om å kle godt på oss og dra på lekeplassen, men siden det var ganske så ustabilt vær så endte det med at vi kledde på oss å gikk ut i hagen i stedet!! Chenta fikk selvfølgelig bli med ut å leke med ballen!!


Eplene er modne og mange har falt ned. Så vi fikk plukka vekk det som lå på bakken! Men nå etter at vi har kommet inn igjen så har det takket være vinden falt ned enda flere epler... Nå hagler det faktisk ute også! Så her varierer været veeeldig fort altså!! Akkurat i skrivende stund så skinner sola, det blåser og regner og hagler!! Kan du få mere vær på en gang??


Fikk tatt noen fine bilder av Nora i den nye dressen hennes som jeg kjøpte i går!! Se så fiiin hun ble!!

Her kommer bilde av Noras tenner!! Det er to der, men den ene er ikke så stor enda!!


Adrian kom på høstferie til oss i går! Kjempe koselig å få besøk, å Nora synes også det er stas!! Håper vi får litt godvær iløpet av uka! Så får vi oss noen turer ut alle sammen å får tatt noen fine bilder.

I morgen er det tur til lege og røntgen på meg, å på tirsdag skal Nora på 6mnd kontroll!

Snart er det middag her i huset. Pølselapskaus! Ha en fortsatt fin søndag alle sammen!!