onsdag 12. mai 2010

En gammel dame...

Det er det jeg har blitt!



Jeg har fått den foreløpige diagnosen leddgikt etter at Nora kom til verden. Jeg er fortsatt under utredning da. Men at det er en revmatisk lidelse er det ingen tvil om!


I dag er det en sånn dag der alt verker! Jeg våkna i dag tidlig å var stiv over alt! Vanligvis så tar det ikke så alt for mange timene før det gir seg etter at jeg har stått opp, men i dag har det enda ikke gitt seg... Er tungt å ha ei lita snuppe som krever mammas oppmerksomhet å veldig gjerne vil løftes opp når det er slik..


Om noen uker skal jeg begynne på nok en ny medisin. Så jeg bare krysser fingrene for at det vil ha en god effekt på meg og at jeg slipper unna de værste bivirkningene..


Jeg har rett å slett blitt en gammel dame etter at jeg fikk barn... :P Føler meg ganske skrøpelig idag ihvertfall!!


Dagens klage.... :)

tirsdag 11. mai 2010

Hundevask!

Ja vanligvis så er det mannen som tar seg av å vaske hundene våre! Da er vi så heldige å ha ett "bad" i kjelleren som kun brukes til dette formål!

Men i dag har Nora tatt seg av den jobben! Hun har nemlig vaska Eiko med en våtserviett!! Skulle så gjerne hatt ett bilde av det ja! Men siden jeg ikke har det, så får dere ett bilde av dem sammen, som er tatt dagen etter at Eiko flytta til oss!



lørdag 8. mai 2010

Helg!

Lillesnupp sover (endelig...), Chenta ligger å sløver på sofaen, gubben og Eiko er på hundeutstilling i Kristiansand å jeg er her! :)


Har nydelig vårvær om dagen! Har vært ute å blåst såpebobler med Nora i dag! DET ER SÅ GØY!! :D Elsker såpebobler!



I løpet av den siste uka så har vi altså henta hund, fått campingvogna hjem og fyllt 28år.. Det sistnevnte har forbigått i stillhet! bittelitt kake på dagen, ut å spise på kvelden, en blomsterbukett og ett par gaver! Thats it! .

I morgen skal jeg gjøre noe fornuftig..... tror jeg..

God natt!

mandag 3. mai 2010

Hu hei hvor det går!


Nå er uka i gang å i dag tidlig var man på NAV! Jeg skal få snakke med en "voksenopplærings-rådgiver" i morgen, å så får man håpe at han har noe vettug å fortelle meg! Jeg får flashback til siste året på ungdomskolen av denne funderinga over hva man "skal bli"!! Ja, ja det blir nok fint lite som skjer på den fronten før til høsten tenker jeg! Er jo ofte lite skole i sommerferien!



Vi har vært på østlandet å henta en liten(6mnd) leverfarget dalmis!! :) Han er nydelig ja!! Går under navnet Eiko å er en hund vi skal være medeier på om han liker seg her hos oss! Så langt går alt bra, å det virker som han har det bra! Han er flink å ligge unna Noras leker! Men kan jo hende han ombestemmer seg når han blir litt varmere i trøya da!




I løpet av uka skal vi hente vår "nye" campingvogn!! Den er ny for oss altså! Men ikke ellers! :P Gleder oss til å få vogn! Blir nok litt reising i sommer! Blandt annet på hundeutstillinger og en liten tur til Alta! (Jippi!!)




Nå blir det lalle sove på lille snupp! Ha en fin mandagskveld alle sammen!!