mandag 3. januar 2011

Godt nytt år! En oppdatering igjen..



Ja da var tjue-elleve i gang å jeg må jo benytte dette første innlegget i år til å ønske alle ett
Godt Nytt År!!


Jula gikk som planlagt her i hus! Var ikke SÅ mye å planlegge i år, men vi har hatt det koselig! Det har bare vært min lille familie i år, å på julaften var mammaen min sammen med oss.

Nora har hatt en liten pakkekalender gående i desember... noe som viste seg å ikke være så veldig lurt.. Hun mente derfor det var helt i orden å begynne å pakke opp alle gavene under juletreet da hun sto opp på julaften... Det var jo PAKKER!! TIL HENNE!! håhå, kan tro vi hadde litt av ett liv med å få henne til å la de ligge ifred... Det tok 17minutter fra hun inntok stua, til hun hadde klart å grabbe til seg den første pakken å flærra av papiret! Jeg fikk teipa den sammen igjen da.. Å heldigvis ble det men den ene pakken!



Hun fikk jo åpne en pakke utpå dagen, så hun hadde noe å konsentrere seg om.. men siden hun fort blir lei ting så var ikke den så veldig spennende så veldig lenge... :P


Etter at middagen var inntatt så fikk vi besøk av selveste nissen!! Søte Nora finnes ikke redd han, så Nissen fikk til og med en klem da han skulle dra!! Å hun snakka ikke om annet enn Nissen i lang tid etterpå!




Nora fikk HEST i julegave hun! :) En gyngende enn da! Men den ble en stor hitt! Den lager lyd, å så beveger den munnen! Fantastisk morsomt!


Hun fikk seg også en fin liten ROSA prinsessestol!!


I tillegg til dette så fikk hun mye andre leker og litt klær! Av leker fikk hun knotte-puslespill, syngende Hoppsi-Deisi, Dansende bamse, drømmehagen bok, en slags "dansematte" bare at den er med tall og farger og lys, en liten dukkevogn i tre.. ja det var det jeg kom på i farten..

Av klær så fikk hun mye ull! Det hadde vi ønsket til henne, så det var helt supert! :)

Jeg er strålende fornøyd etter at jeg har fått masse av det jeg ønsket meg! Både fotostativ, elektrisk tannbørste, Regines bok, krakk til kjøkkenet så jeg rekker opp i skapene :P pluss masse mer! En super jul på gavefronten med andre ord! :D

Nyttårsaften ble ikke feiret med annet enn kalkunmiddag her hos oss. På kvelden så jeg film, å så titta jeg å Nora på rakettene fra vinduet! Stille og rolig! Helt perfekt! :)

Nå skal det lages litt middag snart! Så jeg får skrive mer neste gang!

Ha en strålende første uke i januar!



fredag 24. desember 2010

GOD JUL!!

Da var alle juleforberedelsene i boks å selvsete julaften ankommet!


Ønsker alle kjente og kjære og ellers alle som skulle finne på å stikke innom,

En God Jul og ett Riktig Godt Nytt År!



I dag tidlig så gikk det ikke mer enn 17minutter før Nora klarte å nappe til seg en gave og så rive av papiret! Å hun er ikke veldig imponert over all denne ventinga!
Ha en strålende Julefeiring alle sammen!!

søndag 21. november 2010

Bilde av hundesenga


Ja som lovt så legger jeg nå ut bilde av to stk fornøyde prikkedyr i den nye hundesenga fra http://www.alphadog.no/


Senga er str. Large farge brun. Utrolig myk og god! Hundene bare elsker denne!!


lørdag 20. november 2010

enda en oppdatering! :P

For det er så mange av dem!! *phu*

Om ei lita uke blir det en liten ferie på oss. :D Kommer mer tilbake til det ved en senere anledning!

Fikk hundesenga i dag! Den som jeg vant og som du kunne lese om i forrige innlegg! Den var DIGER!!! Å begge prikkedyra får god plass oppi den! Den er i tillegg supermyk og god!! JEG føler meg utrolig heldig som vant, men hundene føler seg nok ganske så heldige de også for de har ligget å breia seg i senga non-stop siden den kom i hus!!

Skal få lagt ut bilde snarest! I morgen kanskje!? :)

Ellers så er det såvidt begynt å komme julekaker i frysern! Har fått lagd en ladning med de supergode chocolat chip cookies'ene som jeg baker nå og da! Men som regel så blir de på mystisk vis temmelig fort borte!! Så nå har jeg pakka de inn i en boks å lagt de langt nede i frysern! Å håper at de får ligge i fred for søtsugne meg til det blir jul! :)

Nå er det på tide å legge seg... selv om jeg egentlig ikke synes noe om det... er jo ett nattmenneske... å har ganske sterk grad av lakenskrekk...

men må... så god natt..