mandag 26. oktober 2009

Høst


Det er ingen tvil om at høsten er kommet, å derfor også masse nydelige farger!! Elsker høsten nettop på grunn av dette! Har gått litt bananas i dag med kameraet... så dette blir i hovedsak ett bilde-blogg-innlegg!! :)




Nå er jo mandagen snart over! Nora sover, å gubben er ute å går tur med hunden! Jeg sitter foran pc'en.. som vanlig! :)


I dag har vi hatt ganske fint vær her! Så vi har brukt dagen ute i hagen! Var så sinnsykt mye epler som måtte plukkes opp fra bakken!



Men det ble da tid til litt lek og morro også da!!

Legg merke til ballen i toppen av treet! Chenta kunne ikke fatte og begripe hvor den ble av da Ronald sparka den!! Hihi!!








Man må jo unne seg litt avslappning i sola! :)

Chenta fikk løpt fra seg litt i hagen! Vi er så heldig å ha stor hage! Så det er god plass til å løpe skikkelig fort!! Her kommer hun i full fart mot MEG!! Blir litt stressa for om hun kommer til å klare å stoppe i tide!!

Nora og pappa!



Her er forresten ett bilde av den fiiiine elefanten jeg kjøpte på alternativmessen i går! :)

søndag 25. oktober 2009

Alternativ søndag!

Hei og hopp!
Slik ser Nora ut i fotballdrakten hun fikk hos Ronald da han kom hjem fra Ipswich!! Så søt da! Det står navnet hennes på ryggen av trøya!







Dagen i dag starta som en skikkelig grå og kjedelig dag! Typisk søndag!! :P

Men da vi (hele familien) var ute å trilla søndagstur fikk jeg en telefon om jeg hadde lyst å bli med på Alternativmessen!! Jeg var ikke klar over at det var en slik messe i Haugesund! Men når det først var det så måtte jeg jo ta turen!!
Så jeg og Nora hoppa i bilen å dro ned til byen!

Det var mye spennende å titte på der nede! Fikk tatt meg en tur til en "spådame" som la tarot kort for meg! DET må jeg si var spennende!! Hun traff skummelt riktig på så si ALT!! Å så hadde hun litt og fortelle om framtiden min også! Det blir ihvertfall gøy å se om hun får rett da!! Men sånn jeg ser det nå så skulle det ikke forundre meg om hun får rett i flere av tingene hun så!!

Fikk kjøpt meg ELEFANT der også!!! Den er så fiiiiiiiiiiiiin!! Skal ta bilde senere!


Ha en innholdsrik uke alle sammen!!

lørdag 17. oktober 2009

lørdag, mc donalds og tur!

Ja da er lørdagen snart over, å i dag har gått utrolig fort egentlig! Godt er egentlig det! Å nå bare gleder jeg meg til å snart finne senga!

Er alene i heimen nå, å da er det ikke mye tid til å sitte på rompa før ungen er i seng! :) Å veeeldig vanskelig å komme seg i seng i tide!! Men jeg er på tur nå snart! HELT sant!!

Har vært en tur på Amanda å handla og spist på mc donalds! Etterpå tok jeg mamma med meg hjem så hun kunne oppholde Nora litt mens jeg fikk satt på en vaskemaskin og vaska litt kopper! Etterpå gikk vi tur i Haraldsvangen! Chenta måtte jo få dagens tur!

Merker veeeeldig godt at jeg har vært mye på beina i dag, for NÅ verker det!!
Har bare slappa av å sett tv i kveld! Har tent masse stearinlys å sett "skal vi danse" bl.a.

Håper på finvær i morgen også, så vi får oss en tur på lekeplassen igjen! Nora elsker å huske!! Slenger ut noen bilder av turen på lekeplassen på torsdagen!




OK! Jeg har ikke vært i nærheten av en rutsjebane siden jeg var 10 år tror jeg!! Så teknikken sitter ikke helt enda!! Men vi har mange år med leking foran oss så jeg kommer sterkere tilbake!!




torsdag 15. oktober 2009

Torsdag...

I dag har jeg vært på møbelringen å kjøpt meg kiste!!! Det var litt av ett røverkjøp, da den var satt ned fra 2199 til 598!! Så da måtte jeg dra avgårde i dag så jeg var der når de åpna!




Er den ikke fin? Jeg er ihvertfall veldig fornøyd!! Trenger litt oppbevaringsplass nå som snuppa er blitt SÅ aktiv at vi må rydde bort ting fra gulvet!


Etter at jeg kom hjem så støvsugde jeg stua å vaska kjøkkenet!! Fikk vaska alle skapene utenpå. Er litt imponert over all energien i dag må jeg si!! :P


På fredag reiser min kjære mann til Ipswich! Han blir borte i 6 dager å jeg, fotballenka, blir hjemme med barn og hund!


Forresten! Slenger med ett bilde av Nora å storebroren Adrian! Se så fine de er!!
Vi gleder oss til du kommer å feirer jul sammen med oss, Adrian!!