søndag 31. januar 2010

Jeg har ett problem!

Som jeg har hatt i alle år egentlig.. Jeg liker nesten ikke noe slags mat!!!

Det er vanskelig å klare å smake på nye ting! Å det er ett herk i sosiale sammenhenger!! Er det noen der ute som har ett supert tips til meg eller??

Jeg er ikke no gla i kylling.. men kalkun på nyttårsaften går ned, å tenkte derfor å presse meg selv til å spise kylling! Er det noen som har en oppskrift på noe med kyllling som bare er SÅ GOD at selv de som ikke liker kylling vil spise det??

Jeg spiser alt for mye mat med kjøttdeig som hovedingrediens! Det er godt altså, men det er snart ikke flere måter å tilberede kjøttdeigen uten at jeg føler at jeg praktisk talt spiser det samme til middag hver dag! :S

onsdag 13. januar 2010

Nytt år og nye muligheter!


Da var altså 2010 i gang!


Jeg er begynt å jobbe igjen, å fikk vært to dager på jobb før jeg ble innlagt på revmatismesykehuset til utredning! Er utskrevet derifra nå! Men med diagnosen leddgikt! Blir fulgt opp framover og flere undersøkelser skal gjøres! Det er sett noe i ryggen som kan tyde på en bechterew-lignende sykdom... så får vi bare se hva de finner ut! Så nå er jeg litt redusert etter en injeksjon i kneet å er sykemeldt ut uka!




Snøen som kom før jul ligger enda! Hadde jo håpet på en litt kortere vinter enn som så! Men men, det er nydelig vær med sol fra blå himmel så skal vell ikke klage...

Julefeiringen her i huset var meget vellykket om jeg får si det selv! Var kjempe masse pakker under treet, masse god mat, godt selskap og super snill Nora! :) Fikk meg til og med symaskin jeg!! :D Er MEGET fornøyd!

Slenger med litt bilder av Noras første jul! Ha ei fortsatt fin uke!!

Nora er fanga av gavepapiret!!


torsdag 24. desember 2009

GOD JUL

Da er dagen her!!
Nå er treet pynta! Gavene ligger under treet!





Den 22.12 laga vi pepperkaker og pepperkakejuletre! Det ble ganske bra om jeg får si det selv! :)




Julemiddagen her i huset består av ribbe, medisterkaker, julepølser og det som hører til! Bortsett fra at lille meg som ikke liker ribba, skal kose meg med hjemmelaga kjøttkaker! :)
Ha en nydelig jul og ett godt nytt år alle sammen! Kos dere maks å NYT alt dere klarer!!

mandag 21. desember 2009

BLIR SPRØ!! Trenger hjelp!!

Tenkte å slå på stortromma å lage ett meget fancy pepperkake-juletre som var avbildet i Kamille nr 25... men det er enklere sagt enn gjort... Har ikke fått pepperkakedeigen ut av boksen enda jeg!!

Jeg har nå sittet å surfet på nettet i over 1 time for å finne en stjerneform som egner seg! Når jeg da endelig fant en som kunne funke bra, så klarer ikke jeg å finne ut hvordan jeg skal få ut denne stjerna i 11 forskjellige størrelser... har bare en litt gammel multiskriver hvor det ikke er noen funksjon for å forstørre... tror jeg da... mulig jeg framstår som noe blond nå altså... Men er det noen som har en genial ide om hvordan jeg kan gå fram så er jeg veldig takknemmelig for det altså!!