tirsdag 23. mars 2010

Vårstemning, påskeplaner og Nora!


Ja da var det blitt tirsdag plutselig!


Det er NYDELIG vær ute! Sol fra blå himmel, snøen er søkk vekke å snøklokkene står å strutter over alt i hagen!! Klesvasken henger ute å Nora sover formiddagsluren sin! For en herlig dag!!
Her er bilde av den lille prinsessa mi på den store dagen!
Er hun ikke fin?

Bursdagsfeiringen til Nora gikk som smurt på søndag! Hun var festens midtpunkt og nøyt det til fulle! Hun fikk mange fine gaver å lekte fint alene på gulvet i flere timer etter at gjestene var dratt hjem!
Hun måtte jo selvfølgelig pyntes i anledning den store dagen! Så da fikk vi brukt den fine kjolen som farmor har kjøpt til henne i England! Hun var helt nydelig spør du meg!! :P



Hun måtte jo få spise kake selv også! :) Jeg ble egentlig litt overraska over hvor flink hun var å hvor lite hun søla! Var jo nesten ikke noe å vaske vekk etterpå!! Flinke jenta mi!!


Ellers så planlegger vi jo tur til østlandet i påska! Blir trivelig å treffe venner og familie igjen! Å sikkert kjekt for flere å se Nora for første gang! Blir litt godt å komme seg litt bort fra den vante hverdagen å få litt andre impulser!
Ønsker alle ei
Riktig god påske!!






søndag 21. mars 2010

Hipp hurra!!


Gratulerer med dagen lille venn!!





Tenk du er nå 1år gammel!! Tiden har gått så fort! Du er ikke lengre min lille baby, men på vei til å bli ei stor jente! Selv om du nok alltid kommer til å være min lille "baby" i hjertet mitt!!


Er så utrolig glad i deg lille-snupp!!


Noen minutter etter at du kom til verden...



Vårt første møte....




Klar til å reise fra sykehuset i alt for store klær....


Stor jente med masse humør!
Ut å prøve de nye klærne i snøen!!


Go' jenta!!
Skal legge ut bilder fra den store dagen så fort jeg får tid!
Ha en nydelig søndag!!





lørdag 20. mars 2010

Nå er det ett år siden!!

Tenk i dag for ett år siden dro jeg på sykehuset for å måle blodtrykket! Det endte i at de tok vannet mitt å fødselen var i gang iløpet av kort tid!!

Det har gått så utrolig fort!! Jeg husker det som om det var i går! Men på søndag fyller min lille skatt 1år!! For ei uke siden lærte hun seg å gå!! DET er stas for den stolte mammaen! Foreløpig går hun bare sidelengs, men merker hun blir tøffere og tøffere for hver dag!

Vi feirer bursdagen, med kaker og noen gjester. Det blir jo ikke så mange av dem (heldigvis?) iom at vi ikke har det nettverket her i Haugesund! Men stas blir det uansett!! Adrian kommer helt fra Hamar for å være med å feire lillesøsters første bursdag!

Jeg begynte på kakebaking i går kveld! Så nå er ostekaken så si ferdig! Har bare igjen å legge gelelokket på og pynte litt i dag! Er veldig spent på hvordan den blir! Har prøvd ei ny oppskrift denne gangen! Skal lage ei bløtkake senere i dag!

Kommer med bilder så snart som mulig etter selskapet! Ha ei fin helg alle sammen!!

torsdag 25. februar 2010

Klage vedr. flytting!

Jeg vil med dette legge inn en klage til den det måtte gjelde!!

Da vi bestemte oss for å flytte til Haugesund for 1 1/2 år siden, så ble vi lovt MAX 14 dager til 3 uker med vinter! Jeg tror vi alle kan være enige i at det er så langt fra virkeligheten som vi kan komme!

For ei lita uke siden var veiene bare, sola skinnte fra blå himmel og jeg var i påske modus med drømmer om en snarlig vår og sommer! Men neida! I natt begynte det virkelig å lave ned, å det har det fortsatt med i hele dag!! Nå ser jeg meg nødt til å sette ned foten og si at NOK ER NOK!!!



VI VIL IKKE HA MERE SNØ!!!!!




For å oppdatere, de som måtte lese det jeg skriver, på andre områder så følg med her:

Uka begynte med ett "slag" i ansiktet, da jeg til min store skrekk fikk vite at tannlegen "min" som jeg er ekstremt fornøyd med skal slutte!! Typisk min flaks nok en gang! Når jeg endelig har funnet en jeg tør å gå til!!


Den siste uka har Adrian vært her på vinterferie! I dag var vi å bowla, og spiste en "bedre middag" på mc donalds!! :P Var kjempekoselig, å jeg er ytterst fornøyd med at jeg ikke kom på siste plass i noen av de to seriene vi bowla! Hah!!


Jeg jobber for fult om dagen, men denne uka har jeg hatt både tirsdagen og i dag, torsdag, fri! Nå er det bare fredag og 5 timer jobb på lørdag, så er det helg!! :D

Forrige helg var vi på byen! Ikke en alt for vellykka tur i og med at jeg har ALDRI (å jeg tuller ikke) har vært SÅ fyllesyk dagen derpå!! Jeg tuller heller ikke når jeg sier at det kommer til å bli leeeeeeeenge til jeg skal drikke igjen! Å når den tid kommer så gidder jeg faktisk ikke bevege meg ned til byen! Er MYE koseligere på fest hjemme hos folk! :)


jaja, det får holde for denne gang! Avslutter med bilder av lille-snupp igjen som vanlig!! :) Å en link til innslaget på tv haugaland hvor de viste fra baysvømminga som Nora er med på! Nora og pappaen er å bader i dette innslaget! :) <3 href="http://www.tvhaugaland.no/node/1274">http://www.tvhaugaland.no/node/1274