tirsdag 27. april 2010

Tirsdag!

Er ikke noe veldig spennende som skjer her for tiden... eller litt er det jo, men det kan jeg ikke fortelle om riktig enda... men i neste uke! DA kan jeg si det!!

Frem til da blir det rolige dager... holder jo på å pusse ned mitt gamle spisebord. Er ferdig med bordet så nå er det bare beising og lakking igjen på "klaffen" og pussing, beising og lakking på stolene som gjenstår! Ja å så selvfølgelig å trekke om stolene da! Men stoffet er innkjøpt å alt er klart, må bare få ånden over meg til å begynne med stolene.. det slår meg at det kan være litt "pirkete"....

Jaja, det kommer seg ihvertfall!

Ha en super tirsdag allesammen! I ettermiddag er det babysvømming igjen! Snakkes!

søndag 18. april 2010

Jeg har vært på loppemarked!!



Jeg har endelig vært på vårens første loppemarked!! Må si meg ganske fornøyd altså!

Fikk kjøpt meg to lampefoter i messing, en avlang tallerkenhylle, en krukke og tre barnebøker!

Tallerken hylla skal males hvit og henges opp på lillesnupps rom etterhvert! Til å ha bøker i da selvfølgelig! :)

Er meget fornøyd med lampene! Synes de er så fine sånne gamle lamper med messing fot!


Ha en fortsatt fin søndag!!

onsdag 14. april 2010

Jadda jadda

Det kommer nytt innlegg nå! :P
Har vært så utrolig deilig vær de siste dagene, at jeg har tilbrakt minimalt med tid innendørs!


Har jo blitt vår jo!! Å med våren kom overskuddet og energien!! Vet det er mange mange som føler seg litt ekstra pigg nå om dagen!!

Siden sist har lille-snupp (aka Nora) vært på 1års kontroll! Hun var 1år og 2 uker for å være pinlig korrekt! Å de vitale målene var: 73cm lang, 9430gram og 45,3cm rundt hodet! Helt "perfekt" med andre ord! Hun fikk vaksina også! Å det gikk bare bra! Litt gråt på andre stikket, men det gikk veldig fort over! Formen var fin etterpå! Litt slapp på kvelden bare, men ingen feber!


I dag derimot har hun fått litt feber, uten sammenligning forøvrig! Tror det er den fjerde jekselen som vil opp nå! Er ihvertfall masse sikkel og snørr!

I påska var vi på østlandet! Det var kjempe koselig! Å ekstra kjekt var det å treffe den gravide svigersøsteren og "lille" go gutten til tante! (som i grunn ikke er så liten lengre....6år jo!!)

Nora fikk treffe oldefaren og farmoren sin! Noe jeg tror ble satt veldig stor pris på!


"Må jo studere brillene til oldefar skikkelig... "


Fikk oss en liten tur på tivoli også!! Å lille-snupp fikk kjøre karusell for første gang!! Sammen med begge fetterene sine som passet godt på!


Ride ranke på Onkels rygg!!


"Hva gjør dere??"

Hoppe med Tante er GØY!!

tirsdag 23. mars 2010

Vårstemning, påskeplaner og Nora!


Ja da var det blitt tirsdag plutselig!


Det er NYDELIG vær ute! Sol fra blå himmel, snøen er søkk vekke å snøklokkene står å strutter over alt i hagen!! Klesvasken henger ute å Nora sover formiddagsluren sin! For en herlig dag!!
Her er bilde av den lille prinsessa mi på den store dagen!
Er hun ikke fin?

Bursdagsfeiringen til Nora gikk som smurt på søndag! Hun var festens midtpunkt og nøyt det til fulle! Hun fikk mange fine gaver å lekte fint alene på gulvet i flere timer etter at gjestene var dratt hjem!
Hun måtte jo selvfølgelig pyntes i anledning den store dagen! Så da fikk vi brukt den fine kjolen som farmor har kjøpt til henne i England! Hun var helt nydelig spør du meg!! :P



Hun måtte jo få spise kake selv også! :) Jeg ble egentlig litt overraska over hvor flink hun var å hvor lite hun søla! Var jo nesten ikke noe å vaske vekk etterpå!! Flinke jenta mi!!


Ellers så planlegger vi jo tur til østlandet i påska! Blir trivelig å treffe venner og familie igjen! Å sikkert kjekt for flere å se Nora for første gang! Blir litt godt å komme seg litt bort fra den vante hverdagen å få litt andre impulser!
Ønsker alle ei
Riktig god påske!!