skal ta meg en tur ut å shoppe litt etterpå tenkte jeg!
Det er meldt en veldig tørr ogg varm sommer i år! Både gruer og gleder meg... er ikke vant til sånn ekstrem varme... Er jo født og oppvokst i finnmark jo!!
Forresten, har fått fullført bordkort prosjektet mitt!! JIPPI!!!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Legg gjerne igjen en kommentar! Det setter jeg veldig pris på!